تدریس خصوصی زبان آلمانی

موسسه و آموزشگاه زبان آلمانی آلپیدا

تدریس خصوصی زبان آلمانی | کلاس خصوصی آلمانی | استاد خصوصی زبان آلمانی

  • برگزاری دوره مبتدی تا پیشرفته توسط بهترین استاد خصوصی آلمانی
  • امکان پرداخت به صورت اقساط برای دوره‌های آلمانی خصوصی تمامی عزیزان فراهم شده است.
  • دوره‌های تدریس خصوصی زبان آلمانی با تمرکز بر مکالمه و تضمین یادگیری
  • اعزام مجرب ترین استاد خصوصی زبان آلمانی خانم و آقا به سرتاسر تهران
  • تدریس خصوصی آلمانی هدفمند همراه با بررسی روند پیشرفت زبان آموز
  • انتخاب زمان و مکان کلاس برای کلاس خصوصی زبان آلمانی توسط خود شما
  • در این آلپیدا 4 مهارت اصلی یادگیری زبان آلمانی شامل Schreiben (نوشتن), Lesen (خواندن), Hören (گوش دادن), Sprechen (صحبت کردن) تدریس می‌شود.
  • در صورت حضور دو نفر در دوره آموزش خصوصی زبان آلمانی، شهریه نفر دوم رایگان محاسبه می‌شود.
  • درصورت نداشتن رضایت از دوره، تا دو جلسه امکان تغییر استاد یا عودت مبلغ بدون کسری وجود خواهد داشت.
آموزش-خصوصی-زبان-آلمانی

جالب است که بدانید، دو زبان آلمانی و انگلیسی متعلق به یک شجره‌ی خانوادگی زبانی هستند. به همین خاطر، یادگیری زبان آلمانی برای کسانی که انگلیسی بلد هستند، راحت تر است.

دلایل یادگیری زبان آلمانی چیست؟

زبان آلمانی به صورت بومی در خود کشور آلمان، کشور اتریش و بسیاری از بخش‌های کشور سوییس صحبت می‌شود. تعداد گویشوران بومی زبان آلمانی نسبت به سایر زبان‌ها در اتحادیه اروپا بیشترین تعداد می‌باشد. این موضوع زبان آلمانی را با 134.6 میلیون نفر به دوازدهمین زبان رایج دنیا تبدیل می‌کند.

افرادی که دارای فعالیت‌های تجاری و مبادلات با یک کشور آلمانی زبان هستند، برای گسترش کسب و کار خود می‌توانند زبان آلمانی را فرا بگیرند.

برای مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان یادگیری این زبان به شما کمک بسیاری خواهد نمود.

در کشور آلمان شهریه‌ اغلب دانشگاه‌ها برای تحیل رایگان می‌باشد. برخی نیز هزینه محدود و کمتری نسبت به کشورهای دیگر دریافت می‌نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه‌ها در این کشور در رده‌های برتر هستند برای ادامه تحصیل از جمله بهترین گزینه‌ها می‌باشند.

یادگیری زبان آلمانی به شما کمک خواهد کرد تا برای مهاجرت به این کشور امتیاز مهمی داشته باشید و بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط موثر ایجاد نمایید.

جالب است بدانید  که بر اساس آخرین نتایج برگرفته از مقالات علمی دنیا، کشور آلمان مقام دوم را به خود اختصاص داده است و حدود بیش از 30 درصد کتب و مقالات علمی جهانی به زبان آلمانی تالیف شده است.

خصوصی آنلاین زبان آلمانی

آثار مهم در زمینه‌های متفاوت مانند روانشناسی، هنر، فلسفه، الهیات، ادبیات، هنر، موسیقی و علوم دیگر به زبان آلمانی نوشته شده است. خواندن آنها به زبان آلمانی مانند خواندن اشعار فارسی به زبان اصلی می‌تواند لطف دیگری داشته باشد.

اگر نیاز به یادگیری زبان آلمانی در مدت زمان کوتاهی دارید، استاد خصوصی زبان آلمانی می‌تواند به شما کمک بسیاری نماید. استاد خصوصی آلمانی با شناسایی نقاط ضعف و قوت شما کمک خواهد کرد تا در یک زمان کوتاه به سطح مورد نظرتان از تسلط به این زبان دست پیدا نمایید.

زبان آلمانی رایج‌ترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است و همچنین زبان رسمی در هفت کشور می‌باشد.  آموزش خصوصی زبان آلمانی به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاه‌تر بتوانید  پیشرفت بیشتری را در یادگیری زبان  داشته باشید.

اگر نیاز به تدریس خصوصی آلمانی توسط یک استاد خصوصی آلمانی داشته باشید و یا بخواهید بدون دغدغه و با سطح کیفی بالا آموزش آنلاین زبان آلمانی را تجربه نمایید آلپیدا در اختیار شما است.

کلاس خصوصی آلمانی در آلپیدا با توجه به استانداردهای بین‌المللی تعیین شده برای آموزش زبان آلمانی برگزار می‌شود. همچنین، استاد خصوصی زبان آلمانی مورد تایید ما از نظر کیفیت تدریس، تحصیلات مرتبط و استفاده از روش‌های نوین آموزشی در بهترین سطح می‌باشد.

 سطح بندی زبان آلمانی چگونه است؟

در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است.

در این آزمون تسلط شما به کلمات، استفاده از آنها، انتخاب گرامرهای درست و جمله بندی مطلوب در هنگام مکالمه ارزیابی می شود.

پس از آزمون و بعد از ارائه‌ی نتایج، سطح شما مشخص می‌شود.

سطوح محتلف زبان آلمانی از سطح A1 شروع می‌شود و تا سطح C2 ادامه دارد.

این سطوح در مجموع شش عدد است و در سه رده بندی مقدماتی، میانی و پیشرفته وجود دارد.

سطح مقدماتی شامل A1 و A2، سطح میانی شامل B1 و B2 و سطح پیشرفته نیز شامل C1 و C2 است.

در ادامه به بررسی سطوح مختلف زبان آلمانی می‌پردازیم.

 سطح بندی زبان آلمانی

تعیین سطح زبان آلمانی

برای و به جهت تعیین سطح زبان آلمانی به دو روش و شیوه می‌توانید اقدام نمایید:

شیوه و روش اول: تعیین سطح زبان آلمانی آنلاین. در این روش شما می‌توانید به صورت تعیین سطح آنلاین زبان آلمانی از سطح زبان خود مطلع شوید. هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا به شما روش تعیین سطح را اطلاع دهیم.

شیوه و روش دوم: تعیین سطح زبان آلمانی توسط استاد. بعد از انتخاب استاد خود از طریق موسسه آموزش زبان آلپیدا، می‌توانید از طریق برداشتن جلسه توسط استاد خود تعیین سطح شوید. 

تعیین سطح به شما کمک خواهد کرد تا در کلاس یا کلاس خصوصی آلمانی از نقطه صحیح روند آموزش خود را آغاز کنید.

سطوح مقدماتی شامل A1, A2 است.

سطح A1:

در سطح A1 که سطح شروع یادگیری زبان آلمانی است، زبان آموز می‌تواند از کلمات و جملات روزمره و مبتدی استفاده نماید. این دایره لغات و جملات درباره بیان موارد عمومی و درک آنها می‌باشد. زبان‌آموز می‌تواند خود را در مکالمات روزمره معرفی کرده و برخی سوالات را بپرسد.

 سطح A2:

پس از سطح آغازین و شروع، سطح ابتدایی است که با عنوان A2 شناخته می‌شود. زبان آموز پس از اتمام این سطح قادر خواهد بود تا در ارتباط با موضوعات مشخص مانند محیط اطراف، خانواده، محل کار، خرید و غیره صحبت نماید. شما می‌توانید در موقعیت‌های معمولی منظور خود را برسانید.

سطوح میانی شامل B1 و B2 می باشد.

سطح B1:

زبان آموزان در سطح B1 توانایی این را خواهند داشت تا در استفاده از زبان استاندارد به خوبی عمل نمایند. همچنین مکالمه زبان آلمانی درباره موضوعات آشنا و متداول برایشان آسان خواهد بود. برای سفرهای تفریحی و توریستی می‌تواند از این سطح تسلط به زبان لذت ببرید. همچنین، مشکلات احتمالی برای زبان آموز کمتر پیش خواهد آمد و صحبت درباره موضوعات مورد علاقه راحت تر است.

سطح B2:

با رسیدن زبان آموز به سطح B2 درک متون و محتواهای دشوارتر و مطالب پیچیده‌تر ممکن خواهد شد. این سطح برای شروع تحصیلات به زبان آلمانی نیز مناسب‌تر از سطح‌های پیشین است. مباحث تخصصی در رشته‌های تحصیلی و صحبت با سایر همکلاسیان راحت‌تر خواهد بود. بدون آمادگی قبلی می‌توانید گفتگو درباره موضوعات متفاوت را آغاز کرده و ادامه بدهید. در این سطح همچنین بومی زبانان آسانتر می‌توانند با شما ارتباط بگیرند.

کلاس خصوصی زبان آلمانی

سطوح پیشرفته شامل C1 و C2 می باشد.

 سطح C1:

در سطح پیشرفته که سطح C1 نیز به آن گفته می‌شود، درک متون، کلمات و موضوعات سطح بالا و دشوار برای زبان آموز ممکن می‌شود. درک اخباری که از رادیو و تلویزیون می‌شتوید برای شما دشوار نبوده و خواندن روزنامه چالش برانگیز نیست. برای تحصیل آکادمیک و سطخ بالا نیز درک کتب، مقالات و نشریات علمی مختلف و مرتبط آسانتر خواهد بود.

 سطح C2:

سطح C2 را می‌توان سطح فوق پیشرفته در نظر گرفت. زبان آموز مانند یک بومی آلمانی زبان می‌تواند مطالب، مباحث و آنچه را که می‌شنود درک نماید. استفاده از زبان با بسیاری از اصطلاحات و عبارات عامیانه و محاوره نیز به آسانی انجام می‌شود. با رسیدن به این سطح شما برای زندگی بدون هیچ دغدغه مرتبط با زبان در آلمان آماده خواهید بود.

هر یک از این سطوح به زیر سطح های ریز تری هم تبدیل می شوند. مثلا (A.1.1 و A.1.2  و  A.2.1 و A.2.2 و…)

موسسه زبان های خارجه Alpida با سالها تجربه و کسب سوابق درخشان در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی و دوره های مکالمه به صورت فشرده و نیمه فشرده توسط اساتید با تجربه و تحصیلکرده از کشورهای آلمان، اتریش و همچنین آماده سازی زبان آموزان برای آزمون های سفارت و گوته از مبتدی (A1) تا پیشرفته ( C2 )، توانسته است اعتماد زبان آموزان خود را جلب کرده و در صدر موسسات برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی قرار گیرد.

تدریس خصوصی زبان آلمانی مناسب چه کسانی است؟

  • می خواهند در کوتاهترین زمان بیشترین مطالب را یاد بگیرند.
  • شاغلینی که نمی توانند در دوره های مختلف زبان آلمانی شرکت کنند.
  • افرادی که مجبورند در مدت کوتاهی زبان آلمانی رابیاموزند.
  • افرادی که تمرکز خود را برای شرکت در آزمون های خاصی، مثل Goethe گذاشته اند.
  •  هدفشان صرفا بهبود سطح مکالمه ی خود است.
  • یا در زمینه ی تخصصی کاری خود نیاز به آموزش تخصصی زبان آلمانی دارند.
آموزش زبان آلمانی

آموزش خصوصی زبان آلمانی می تواند با توجه به تمرکز بالای استاد بر 4 مهارت اصلی ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز مهیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی آلپیدا چگونه است؟

آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی در محل شما و یا در بستر اینترنت به صورت آنلاین به کمک استاد خصوصی آلمانی برگزار میشود.

موسسه آموزش خصوصی آلپیدا انعطاف پذیری زیادی را در زمان، مکان و شیوه تدریس ارائه می دهد و شما عزیزان با توجه به شرایط خود می‌توانید اقدام فرمایید.

می توانید آلمانی را با استفاده از یک برنامه در محیط کار خود یا در سفر و … تمرین کنید یا در کلاس آنلاین زبان آلمانی در هر جایی که باشید شرکت نمایید.

دوره های خصوصی آلپیدا می تواند هر آنچه شما نیاز دارید را فراهم کند تا بتوانید هر چه سریع تر به هدف خود برسید.

در دوره های آنلاین پس از ثبت نام، برای شروع دوره با استاد خود ارتباط می گیرید و در پلتفرم هایی مانند اسکایپ، زوم، گوگل میت و سایر پلتفرم هایی که امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارند، در کلاس های خود شرکت می کنید و می توانید با صرف زمان کمتر به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

تدریس خصوصی آلمانی توسط استاد خصوصی زبان آلمانی به شما کمک می کند تا بدون صرف زمان و هزینه برای رفت و آمد تنها به کمک استاد انلاین زبان آلمانی در کلاس خصوصی آنلاین زبان آلمانی بهترین نتیجه را در کمترین زمان بگیرید. همچنین در کلاس تدریس خصوصی آلمانی، برجسته‌ترین اساتید این زبان تمام نکات و تجربیات خود را به شما منتقل خواهند کرد تا درنهایت به سطح دلخواه خود برسید.

آموزش آنلاین مکالمه زبان آلمانی نیز برای آن دست از عزیزانی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان دارند و میخواهند بتوانند به صورت روان و با رعایت اصول صحبت کنند میتوانند از آموزش و تدریس در کلاس مکالمه آنلاین زبان آلمانی توسط اساتید مجرب بهره‌مند گردند.

موسسه زبان های خارجه Alpida می تواند کلاس خصوصی زبان آلمانی شما را در منزل و حتی محل کار شما برگزار کند.

 

 

چند نکته قابل توجه :

لهجه و گویش های متفاوت در زبان آلمانی وجود دارد و جالب است که بدانید خود آلمانی زبان ها هم برخی از این گویش ها را نمی توانند متوجه شوند.

باید بدانید زبان آلمانی گویش شده در کشور آلمان با زبان آلمانی گویش شده در کشور اتریش و یا دیگر کشورهای آلمانی زبان، کمی فرق دارد و این تفاوت می تواند برای شما دردسر ساز باشد.

این موضوع تا آنجا اهمیت دارد که زبان آموزان که به مدارک بالایی از آموزش زبان آلمانی دست می یابند، باز هم نمی توانند بسیاری از لغات آلمانی را متوجه شوند و این بدان جهت است که فرد صحبت کننده گویش متفاوتی نسبت به آن زبان آموز دارد.

حتی با توجه به اینکه در دانشگاه های آلمانی زبان، اساتید تلاش می کنند با زبان رسمی صحبت کنند ولی به جهت داشتن لهجه خاص برخی لغات و مفاهیم را نمی توانند صحیح انتقال بدهند.

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida به شما عزیزان توصیه میکند برای یادگیری زبان آلمانی با موسسات معتبر شروع به کار کنید تا بتوانید از بروز این مشکلات در آینده جلوگیری کنید و زبان آلمانی را با گویش مورد نیاز خود یاد بگیرید. هم چنین در این مسیر یادگیری، می توانید از آموزش خصوصی زبان آلپیدا هم بهره مند شوید.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

آلپیدا مفتخر است که به عنوانی که از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی در کشور در حال فعالیت می‌باشد. خدمات متنوعی توسط ما به شما زبان آموزان عزیز ارائه می‌شود که درباره هر کدام توضیحاتی خواهیم داد. 

کلاس خصوصی آلمانی و کلاس زبان آلمانی آنلاین با توجه به استانداردهای بین‌المللی و سرفصل‌های ارائه شده توسط آموزش و پرورش کشور آلمان برگزار می‌گردد. استفاده از ترفندهای نوین آموزشی در کنار ابزارهای مدرن در برگزاری کلاس خصوصی زبان آلمانی سبب می‌شود تا خروجی و راندمان زبان آموز بسیار بهینه بشود.

در روند آموزش خصوصی زبان آلمانی از روش‌های تعریف و امتحان پس داده مختلفی استفاده می‌شود. این روش ها شامل مواردی چون TPR، TBLL، MALL و غیره هستند. استاد خصوصی آلمانی در آلپیدا مسلط به این روش‌ها، استانداردها، ترفندها بوده و دارای سابقه تدریس، تحصیل مرتبط و یا زندگی در یک کشور آلمانی زبان می‌باشد.

درنهایت برای عزیزانی که امکان حضور در کلاس و دریافت آموزش به صورت حضوری را ندارند، امکان استفاده از خدمات کلاس خصوصی آنلاین زبان آلمانی فراهم شده است. اگر میخواهید تجربه مناسبی از آلمانی خصوصی داشته باشید می‌توانید با ما در ارتباط بمانید.

زبان آلمانی آنلاین خصوصی

 

اهمیت تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی  در بین 10 زبان برتر جهان قرار می‌گیرد. این جایگاه صرفا به خاطر کشور آلمان نمی‌باشد. در مجموع در جهان 220 میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. تدریس خصوصی زبان آلمانی به دلیل نرخ مهاجرت بالا به این کشور هر روز بیشتر از دیروز مورد توجه قرار میگیرد.
وجود محیط آموزش به روز و معتبر بین المللی و تمایل افراد برای تحصیل در آلمان نیز شایان ذکر است. کلاس خصوصی زبان آلمانی محیطی است که در آن شما می‌توانید در یک مدت زمان کوتاه به اهداف خود از یادگیری این زبان و سطح مد نظرتان از تسلط به آن دست پیدا نمایید. شما می‌توانید در آلپیدا به بهترین کلاس خصوصی آلمانی دسترسی داشته باشید.
استاد خصوصی آلمانی در  آلپیدا دارای سابقه  موفق در تدریس زبان آلمانی، دارای مدرک آکادمیک مرتبط و یا سابقه زندگی در یک کشور آلمانی زبان می‌باشد. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید خدمات تدریس خصوصی آلمانی ما بهره‌مند شوید.
 
 

اهداف یادگیری زبان آلمانی

  • مهاجرت تحصیلی برای ادامه تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های معتبر و برتر بین المللی در کشور آلمان
  • اخذ مدارک بین المللی در زمینه ها و حوزه های متفاوت کاری و تحصیلی
  • مهاجرت کاری و شغلی به کشور آلمان
  • کسب و کار / بیزینس / تجارت و بازرگانی در کشور آلمان
  • مهاجرت برای زندگی / تغییر محل سکونت
  • علایق شخصی و جاذبه های فرهنی و زبانی
  • و …

ممکن به یکی از دلایل فوق یا دلایل دیگر تمایل به یادگیری زبان آلمانی داشته باشید. به همین روی کلاس های تدریس خصوصی آلمانی برای بسیاری از افراد مناسب است و به آنها توصیه می‌شود.

می‌توانید بهترین آموزش خصوصی زبان آلمانی را همراه با آلپیدا و اساتید برجسته زبان آلمانی ما تجربه نمایید.

همچنین کلاس خصوصی آنلاین زبان آلمانی به شما کمک می‌کند بدون دغدغه و مشکلات رفت و آمد به راحتی سر کلاس خصوصی آلمانی خود حاضر شوید و از آموزش حرفه ای و با کیفیت برخوردار گردید.

زبان آلمانی خصوصی آنلاین

سوالات متداول و مرتبط

قیمت کلاس خصوصی زبان آلمانی

قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی ساعتی 1402 از حدود ساعتی 90 هزار تومان تا ساعتی 810 هزار تومان است.

میانگین قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی ساعتی در حدود 240 هزار تومان برای هر ساعت می‌باشد.

قیمت تدریس زبان آلمانی خصوصی آنلاین

قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین از 90 هزار تومان تا 440 هزار تومان برای هر ساعت متغیر است.

میانگین قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین حدود 190 هزار تومان به ازای هر ساعت می‌باشد.

تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران

تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران  از جمله مواردی است که برخی افراد با توجه به شرایط خود جستجو می‌نمایند.

آلپیدا با گردآوری بهترین معلم های خصوصی در تهران و ایران می‌تواند به شما کمک نماید.

تمامی اساتید از نظر کیفیت تدریس و سواد زبان آلمانی مورد تایید بوده و از برترین مدرسین ایران می‌باشند.

بهترین استاد زبان آلمانی و استاد خصوصی زبان آلمانی

اگر به دنبال بهترین استاد زبان آلمانی هستید، آلپیدا دقیقا همان جاییست که به آن احتیاج دارید.

ما با داشتن افتخار همکاری با بهترین اساتید ایران این امکان را به شما خواهیم داد تا بهترین تجربه را از یادگیری زبان آلمانی داشته باشید.

همچنین اگر به دنبال بهترین استاد خصوصی زبان آلمانی هستید، کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با ما در تماس باشید.

عبارات مشابه: تدریس زبان آلمانی آنلاین | آموزش آنلاین مکالمه زبان آلمانی | آموزش آنلاین زبان آلمانی | آموزش آنلاین آلمانی | استاد انلاین زبان آلمانی | آلمانی خصوصی | کلاس خصوصی آنلاین زبان آلمانی | کلاس خصوصی آلمانی | کلاس خصوصی زبان آلمانی | تدریس زبان آلمانی | آموزش خصوصی زبان آلمانی | تدریس خصوصی زبان آلمانی | تدریس خصوصی آلمانی | استاد خصوصی زبان آلمانی | استاد خصوصی آلمانی

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید