تدریس خصوصی زبان چینی

” آموزش مکالمه 100% تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن “

تدریس خصوصی زبان چینی | استاد خصوصی چینی | کلاس زبان چینی آنلاین

” شهریه به صورت کاملا اقساطی “

آلپیدا به عنوان یک آموزشگاه و موسسه آموزش زبان معتبر و با سابقه در سطح کشور شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای یادگیری انواع زبان‌های روز دنیا به ما اعتماد کنید.

از جمله این زبان‌ها می‌توان به زبان چینی اشاره نمود. با توجه به پیشرفت روزانه کشور چین در زمینه‌های متفاوت به ویژه تجاری و کسب و کار افراد بیشتری نسبت به یادگیری زبان چینی اقدام می‌کنند.

بسیاری از مدیران و صاحبین مشاغل برای گسترش روابط خود با شرکای چینی اقدام به یادگیری این زبان می‌نمایند.

کادر آموزشی آلپیدا متشکل از اساتید با سابقه، دارای تجربه تدریس، تحصیلات آکادمیک مرتبط و حتی پیشینه زندگی در کشور چین هستند.

می‌توانید برای انواع کلاس به صورت نیمه فشرده، فشرده، ویژه مکالمه، ویژه کسب و کار، ویژه مهاجرت تحصیلی و غیره ثبت نام نمایید.

همچنین کلاس‌های مختلف برای آمادگی به جهت آزمون‌های متفاوت مانند HSK نیز برای شما عزیزان برگزار می‌شود. کلاس خصوصی زبان چینی می‌تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی به سطح بسیار مناسبی از تسلط بر این زبان دست پیدا نمایید.

در یادگیری هر زبان می‌توان گفت که 4 مهارت اصلی شامل خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن دارای اهمیت هستند که به همگی آنها به نوبه خود باید توجه شود.

در روند آموزش خصوصی زبان چینی به صورت ویژه بر روی نقاط قوت و ضعف شما در هر یک از این مهارت‌های چهارگانه توجه می‌شود.

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان چینی را فرا بگیرد.

آموزش خصوصی زبان چینی

زبان چینی در کنار زبان انگلیسی و اسپانیایی جز 3 زبان اول دنیا هستند. حدود یک میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون نفر در کشور چین زندگی می کنند که بخش بسیار زیادی از نیاز های مردم جهان را تولید می کنند.

باید توجه داشته باشید اگر می خواید مهمترین زبان تجارت که این روز ها زبان چینی این عنوان را به خود اختصاص داده است را یاد بگیرید باید بدانید که راه بسیار سخت و البته شدنی را در پیش دارید.

می گوییم سخت چون زبان چینی زبان آواها است ومی گوییم شدنی چون ما در موسسه زبان های خارجی آلپیدا در کنار شما هستیم تا سختترین کارها را برایتان ممکن کنیم. زبان چینی بیش از هشتاد هزار کارکتر دارد که اکثر مردم چین هم خودشان تمامی آن ها را نمی شناسند و به طور روزمره تنها از هزار کارکتر آن برای مکالمات خود استفاده میکنند.

زبان چینی زبان ادای هجاهای مختلف است. این هجا ها باید به درستی و دقیق تلفظ شود چون حتی هجاهای مشترک چندین معنا می توانند داشته باشند که به نحوه تلفظ آن بستگی دارد.

مثلا هجای ma اگر با تلفظ یکنواخت بیان گردد به معنی «مادر» می باشد و همین هجا اگر به صورت کشیده تلفظ بشود به معنای «اسب» خواهد بود. همانطور که مشخص است اگر درست تلفظ صورت نگیرد می تواند دردسر بوجود آورد.

آزمون بین المللی زبان چینی HSK

آزمون استاندارد چین و آزمون مهارت‌های چینی با نام HSK شناخته می‌شود. این مخفف از سه حرف اول کلمات Hànyǔ Shuǐpíng Kǎoshì آمده است.

این آزمون تنها آزمون استاندارد شده برای بررسی مهارت زبان چینی افراد می باشد . اگر تمایل به مهاجرت کاری و تحصیلی به کشور چین را دارید باید توجه داشته باشید که می بایست در این آزمون شرکت کنید .

این آزمون 6 سطح دارد که از HSK1 شروع شده و بالاترین سطح HSK6 می باشد . این آزمون در مراکز مختلفی در داخل و خارج از کشور برگزار می شود که شما با مراجعه به وبسایت HSK می توانید از این مراکز آگاهی داشته باشید.

  • سطح شروع (A1 HSK1)
  • سطح مبتدی (A2 HSK2)
  • سطح متوسط (B1 HSK3)
  • سطح بالاتر از متوسط (B2 HSK4)
  • سطح پیشرفته (C1 HSK5)
  • سطح فوق پیشرفته (C2 HSK6)

اساتید موسسه زبان های خارجی آلپیدا در کنار شما هستند تا شما را برای این آزمون مهم آماده کرده و با بالاتری نمره در آزمون موفق شوید .

کلاس های خصوصی زبان چینی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه

  • آموزش مکالمه تضمینی
  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان در منزل
  • تدریس آنلاین توسط مجرب ترین اساتید خانم و آقا
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما
  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی
  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه
  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته

چگونه چینی یاد بگیریم؟

من خوشحالم که به عنوان نویسنده این بخش انتخاب شدم. چینی ماندارین را 50 سال پیش مطالعه کردم. 9 ماه طول کشید تا به سطحی رسیدم که بتوانم سرمقاله روزنامه ها را از انگلیسی به چینی و از چینی به انگلیسی ترجمه کنم، رمان بخوانم و برای مردم ترچمه کنم. اینترنت، دیکشنری های آنلاین، برنامه های یادگیری زبان، فایل های mp3 و یوتیوب در آن زمان وجود خارجی نداشتند.

اگر در مورد کاری که انجام دادم فکر کنم، متوجه می شوم که 6 چیز وجود دارد که به من کمک کرد سریعتر از سایر دانش آموزانی که با من مطالعه می کردند یاد بگیرم. در زیر هر یک از این نکات را در مورد نحوه یادگیری زبان چینی لیست می کنم که ممکن است بخواهید در مطالعات خود به کار ببرید.

منبع: Medium، Scotthyoung

تا جایی که ممکن است به چینی ماندارین گوش دهید

ماه اول یا شاید دو ماه، فقط روی گوش دادن تمرکز کنید. با تمرکز بر گوش دادن شروع کنید. فقط به صداها عادت کنید شما باید هر آنچه را که گوش می‌دهید بخوانید. اما این کار را با استفاده از یک سیستم نوشتاری آوایی مانند Pinyin انجام دهید تا حس بهتری از آنچه می شنوید بدست آورید.

در نهایت باید کاراکترها را یاد بگیرید، اما می‌توانید در ابتدا کاراکترها را کنار بگذارید و در عوض، سعی کنید کمی در زبان حرکت کنید. شروع یادگیری کاراکترها زمانی که هیچ حسی از کلمات، صدای آنها یا نحوه کار آنها با یکدیگر ندارید، بسیار دشوار است.

یک زبان جدید مانند چینی می تواند در ابتدا مانند نویز غیر قابل تشخیص بنظر برسد. اولین قدم این است که به تک تک صداهای زبان عادت کنید، یاد بگیرید کلمات را از یکدیگر متمایز کنید و حتی چند کلمه و عبارت در مغز شما طنین انداز شود.

اولین آشنایی من با ماندارین گوش دادن به گفتگوهای چینی بود، متنی میانی و بدون کاراکتر، فقط رومی‌سازی، در این مورد نسخه Yale romanization. امروزه پینیین که در چین توسعه یافته است، به شکل استاندارد رومی‌سازی برای ماندارین تبدیل شده است.

در گفتگوهای چینی، راوی آنقدر سریع صحبت می‌کرد که فکر می‌کردم دارد ما را شکنجه می‌کند. اما کار کرد. بعد از یک ماه یا بیشتر، من به سرعت عادت کردم و حس زبان داشتم. به‌عنوان توصیه، فکر می‌کنم شروع یادگیری زبان با متون سطح متوسط که شامل تکرار زیاد واژگان است، به جای متون مبتدی بسیار ساده، ایده خوبی است.

وقتی زبانم را تقویت کردم، انگیزه ام برای یادگیری کاراکترها بیشتر شد. می‌خواستم کاراکتر کلماتی را که گوش می‌دادم و عادت می‌کردم بشناسم. بنابراین نکته شماره یک، تمرکز بر گوش دادن و پینیین برای یکی دو ماه اول است.

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد.

 

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید