تدریس خصوصی زبان هلندی

آموزش خصوصی زبان هلندی | کلاس زبان هلندی | استاد آنلاین زبان هلندی

موسسه آموزش زبان آلپیدا با داشتن سابقه درخشان و مرتبط با آموزش زبان به عنوان یک مرجع معتبر شناخته می‌شود.

اساتید ما همگی با تجربه و دارای سابقه تدریس زبان هلندی، تحصیلات آکادمیک مرتبط و یا زندگی در کشور هلند را دارند.

می‌توانید انواع کلاس نیمه فشرده، فشرده، خصوصی، ویژه مهاجرت، مربوط به کسب و کار، مخصوص مکالمه و غیره را از ما درخواست نمایید.

شما می‌توانید برای انواع آزمون پیوست همسر، B1 و دوره مکالمه اقدام کنید زیرا ما بهترین و قابل اعتماد ترین مرجع برای آموزش به شما هستیم.

در صورتی که امکان مراجعه برای کلاس حضوری برای شما وجود نداشته باشد، امکان برگزاری کلاس آنلاین زبان هلندی برای شما فراهم خواهد بود.

در این آموزشگاه 4 مهارت اصلی یادگیری زبان مورد توجه است که شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است. زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند.

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان هلندی را فرا بگیرد.

آموزش خصوصی زبان هلندی

درباره آموزش خصوصی زبان هلندی

زبان هلندی هفتمین زبان در اروپا و Dutch زبان رسمی کشور هلند است که حدود بیست و سه میلیون نفر در این کشور به آن زبان صحبت می کنند. زبان هلندی توسط تقریبا تمام مردم هلند و حدود ۶۰ % مردم بلژیک و ۵ میلیون نفر به عنوان زبان دوم استفاده می شود. زبان هلندی نزدیکی بسیاری به زبان انگلیسی دارد و رتبه سی ام در رده بندی زبان های جهان را به خود اختصاص داده است .

اگرچه به صورت کلی به این زبان Dutch گفته می شود اما از اسامی همچون Brabantian و Hollandish نیز برای آن استفاده می شود. ریشه زبان هلندی از زبان آلمانی غربی west Germanic گرفته شده است و از نظر گرامری بسیار شبیه به زبان آلمانی می باشد .

برای تدریس زبان هلندی از کتاب های مکالمه TaalCompleet و Naar Nederland استفاده می شود .

آزمون بین المللی زبان هلندی

برای مهاجرت و اقامت داشتن در کشور هلند می بایست در آزمون زبان هلندی (Staatexamens NT2) شرکت کنید.

این آزمون توسط سازمان DUO – IB Groep برگزار می شود. این آزمون نیز همچون سایر آزمون های بین المللی بر هر 4 مهارت زبان (گفتار ، شنیدار ، نوشتن و درک مطلب) تاکید دارد و به صورت کامپیوتری برگزار می شود.  سیستم نمره دهی این آزمون از 100 تا 900 است. برای قبولی در این آزمون باید حداقل نمره  500 را کسب کنید. اساتید متخصص و مجرب موسسه زبان های خارجی آلپیدا می تواند شما عزیزان را در این راه راهنمایی و هدایت کند .

همچنین افرادی که با فردی که در کشور هلند زندگی می کند می خواهد ازدواج کند یا با پیوست به همسر می خواهد به کشور هلند مهاجرت کند می بایست در آزمون زبان هلندی شرکت کرده و حداقل نمره مشخص شده را در آزمون A1 کسب نماید تا بتواند اقامت کشور هلند را بدست آورد . این آزمون در سفارت هلند و از طریق کامپیوتر به صورت فردی برگزار می گردد .

 اساتید ما می توانند شما را بهتر با نحوه برگزاری آزمون آشنا کنند.

کلاس های خصوصی زبان هلندی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه آلپیدا

  • آموزش مکالمه تضمینی

  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان در منزل

  • تدریس آنلاین توسط مجرب ترین اساتید خانم و آقا

  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما

  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی

  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه

  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته

کلاس خصوصی زبان هلندی

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد .

 

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید