تدریس خصوصی زبان ژاپنی

” آموزش مکالمه 100% تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن “

استاد خصوصی زبان ژاپنی | تدریس خصوصی زبان ژاپنی | کلاس خصوصی آنلاین زبان ژاپنی

” شهریه به صورت کاملا اقساطی “

آموزشگاه زبان آلپیدا با داشتن سالها سابقه موفق و درخشان در زمینه تدریس زبان‌های متفاوت مانند ژاپنی، به عنوان بک موسسه معتبر شناخته می‌شود.

انواع کلاس برای اهداف متفاوت مانند تحصیل در ژاپن، مهاجرت برای زندگی، بیزینس و کسب و کار، سفر به ژآپن و غیره می‌تواند به شما در یادگیری زبان ژاپنی کمک نمایند.

انواع کلاس زبان ژاپنی برای سنین کودکان، نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شوند. به همین علت بدون نگرانی می‌توانید برای خودتان یا فرزندتنان انواع کلاس را رزرو نمایید.

انواع کلاس ها به صورت تدریس خصوصی ژاپنی، کلاس آنلاین زبان ژاپنی، نیمه فشرده، فشرده، ویژه مکالمه، مخصوص کسب و کار و غیره را می‌توانید در اختیار داشته باشید. همچنین می‌توانید برای مواردی چون آزمون JLPT نیز آماده شوید.

استاد خصوصی ژاپنی و استاد آنلاین زبان ژاپنی در آلپیدا همگی مورد ارزیابی و تایید موسسه قرار گرفته اند. اساتید آلپیدا دارای سوابق تدریس درخشان، تحصیلات مرتبط و یا زندگی در کشور مقصد را دارا هستند.

در این آموزشگاه 4 مهارت اصلی یادگیری زبان مورد توجه است و زبان آموز می تواند در کنار فن مکالمه دیگر مهارت های یادگیری زبان خود را نیز به حد عالی برساند. این 4 مهارت شامل リーディング (خواندن/Rīdingu)، ライティング (نوشتن/raitingu)، スピーキング (صحبت کردن/supīkingu) و リスニング (گوش دادن/risuningu) هستند.

موسسه زبان های خارجه Alpida با توجه به اهداف زبان آموزان، اساتید خود را معرفی کرده و بهترین متد آموزشی را ارائه می کند تا زبان آموز محترم در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند زبان ژاپنی را فرا بگیرد.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

کشور ژاپن به عنوان یکی از قطب های صنعتی جهان شناخته شده است و از این رو افراد در زمینه های تجاری ، کسب و کار و تحصیل متقاضی مهاجرت به کشور ژاپن می باشند . کشور ژاپن دارای صد و بیست و پنج میلیون نفر جمعیت است و توکیو پایتخت این که کشور می باشد . زبان ژاپنی جز پیچیده ترین زبان آسیایی و اروپایی می باشد . این زبان دارای 4 نوع سیستم نوشتاری (کانجی ، هیراگانا ، کاتاکانا و رومانجی) می باشد . در بین سیستم های ذکر شده سیستم هیراگانا قدیمی ترین سیستم نوشتاری هجا دار در زبان ژاپنی است . این زبان یک سریع ویژگی های خاص دارد که سبب شده است زبان ژاپنی را آسان تر کند و آن مورد این است که علاو بر نداشتن علامت برایتفکیک جنسیت ، حالت مفرد و جمع نیز ندارد .

سیستم نگارشی زبان  ژاپنی دارای 4 خط مختلف است:

  • خط کانجی (Kanji)
  • 2 مدل الفبای کانا (Katakana and Hiragana)
  • خط روماجی (Romaji)
تدریس خصوصی زبان ژاپنی

خط کانجی: خط کانجی در واقع به حروف تصویری گفته می شود که از زبان چینی وارد زبان ژانی شده است  . خط کانجی دارای کارکترهایی می باشد که هر کدام به تنهایی نشانگر یک کلمه واحد است . لازم به ذکراست که امروز تفاوت های بسیاری بین خط کانجی و واژگان چینی می باشد .

کانا:  خط کانا خطی است که به آن خط هجانگار می گویند و در نگارش زبانی مرسوم مردم کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفته میشود . خط هجانگار کانا به 2 دسته خط هیراگانا  و خط کاتاکانا تقسیم می شود. خط هیراگانا بیشتر برای ایجاد کلمه های اصیل زبان ژاپنی استفاده می گردد و در هیراگانا هر کاراکتر بیان کننده یک آوا و یا هجا می باشد. در خط هجا نگار کانا که به آن کاتاکانا گفته میشود حروف و واژگان آن از بخش های مختلف کانجی گرفته شده و از این خط برای نوشتن کلمات و واژه های زبان های دیگر استفاده می گردد .

روماجی: حروف و الفبای لاتین هستند که در زبان ژاپنی برای نوشتن با رایانه استفاده می شود. بیشتر جمله هایی که در زبان ژاپنی مورد استفاده قرار می گیرد از کانجی و هیراگانا است و کانجی هایی که از زبان چینی وارد شده اند بیشتر برای نام، قید ، صفت و فعل مورد استفاده قرار می گیرد. در زبان نوشتاری ژاپنی کلمات بیگانه با خط کاتاکانا نوشته می شوند.

آزمون بین المللی JLPT

کلمه JLPT از اختصار Japanese Language Proficiency Test گرفته شده است که تنها تست معتر در زبان ژاپنی می باشد .

این آزمون هر ساله در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می‌شود و بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمون نیز به شما مدرکی اعطا می‌شود که نشان دهنده‌ی سطح زبان ژاپنی شما است.

زبان آموزان محترم برای مهاجرت به کشور ژاپن چه از طریق تحصیلی و چه از طریق کاری نیازمند مدرک JLPT میباشند .

سطوح آزمون بین المللی زبان ژاپنی JLPT

JLPT دارای 5 سطح می باشد که به ترتیب N5 پایین ترین سطح و N1 پیشرفته ترین سطح است.

شما برای این که در آزمون سطح N5 موفق شوید، به دانستن حدود ۱۰۰ کانجی و ۸۰۰ واژه احتیاج دارید. این عدد برای سطح N4 به ۳۰۰ کانجی و ۱۵۰۰ واژه می‌رسد.
این اعداد همین طور رشد می‌کنند و در سطح N3 شما به ۶۵۰ کانجی و حدود ۳۷۰۰ لغت احتیاج خواهید داشت.
در سطح N4 حدود ۱۰۰۰ کانجی و ۶۰۰۰ لغت و در سطح N5 که بالاترین سطح محسوب می‌شود، باید در حدود ۲۰۰۰ کانجی و در حدود ۱۰۰۰۰ لغت بدانید.

کلاس های خصوصی زبان ژاپنی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر 4 مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز محیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

برخی خدمات ویژه آموزشگاه

  • آموزش مکالمه تضمینی

  • دوره های ویژه مخصوص شاغلین ، پزشکان و مهندسین ، مسافرین و مهاجرین ، بانوان خانه دار و کودکان در منزل

  • تدریس آنلاین توسط مجرب ترین اساتید خانم و آقا

  • پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه در طول دوره آموزشی شما

  • پرداخت اقساطی شهریه تا پایان دوره آموزشی

  • بررسی روند پیشرفت آموزشی زبان آموز توسط اساتید و آموزشگاه

  • دوره های ویژه فشرده از پایه تا پیشرفته

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد .

جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا و آغاز یادگیری به شیوه برترین اساتید سطح تهران، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره رایگان و تعیین سطح از طریق تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

زنبیل خرید